Anbefalte innlegg

Noen som hvet om en radiator ifra audi 80 1992-1994mod med 2.3ng motor med quattro .uten ac vil passe i en audi rs2 uten ac? mekonomen finner ikke radiator som passer til rs2 men dem har til denne audi 80 2.3 vil den passe, noen som hvet??? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ng motoren har vel ikke uttak for lillekjøleren.. radiatorservice.no har gode priser. kjøpte en s2 radiator der, å den er vel mer sannsynli at den passer i din bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har koblet ut lille kjøleren så bare bra hvis den ikke er der, nå er dem to slangene bare koblet isammen, men kan vel bare blende andre slangen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann... Kjøpte ny radiator til min RS2 i vinter. Ga 1700.- kr for den. Er en nissen`s radiator. Kjøpte den på Norsbildelsenter. http://www.nissens.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

titta på den nett siden til nissens. så at audi 80 2,3 med ac hadde samme bestilling nr på radiatoren som rs2`n hadde og audi 80 2,3 uten ac hadde ikke det utaket til den lille radiatoren. siden jeg ikke har den lille radiatoren så bestilte jeg nå radiator til audi 80 2,3 uten ac.

 

bestilte fra mekonomen, får bra med rabbat der igjennom jobben. så har den levert ut på¨jobben om to dager.håper bare det passer nå da, uten så mye modifikasjoner hvertfall : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ng motoren har vel ikke uttak for lillekjøleren.. radiatorservice.no har gode priser. kjøpte en s2 radiator der, å den er vel mer sannsynli at den passer i din bil?

 

Husker du prisen på denne radiatoren? Og evt varenummeret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei husker ikke hva jeg betalte.. rundt 2000 kanskje. er godt over ett år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kostet 1701 + moms (2126.-) for den lille radiatoren. Var ikke så ille det, Møller skulle ha 3633.-

Så da blir det å bestille en slik en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.