HJELP. ang en kompis sin vr6

Anbefalte innlegg

Hei. nokken som har en ide om ka som kan vere galt med en kompis av meg sin golf vr6 92 mod, omtrent lik min men hannes går som en "lunka loff"

drar jevnt med dårlig , skifta pluggene som var svarte og jævla skittne, og dermed går bilen fint på tomgang, men ikke noe mere.

prøvde å dra den ut for å sjekke draget i høyere fart, well den gjekk ikke mere enn 160km/t da var det slutt.

personlig ville eg sagt topppakninga pga. den ryker bra, bruker endel bensin , og draget er dårlig..men men e ingen bilmekaniker e da ;)

noen som har en glup ide så hadde eg og ikke minst HAN blitt gla, kjøpte bilen i Bergen og er veeeeldig keen på å dra nedigjen med balltre og besøke han som solgte han bilen, han har nok blitt lurt her ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde han ikke bilen før han kjøpte den da eller?

Sjekk luftfilter, bensinfilter, prøv å kjør uten lamda sensor, hvordan er olja, farge på eksosen, bruker den vann, bruker den olje osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er topppakningen gåen, er det som regel også unormalt høyt trykk i vannsystemet... Kan jo sjekke det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.