Anbefalte innlegg

Dette er ikke enkelt... Skal ha nye felger til Golf IV min, men det er jo umulig å bestemme seg jo!! : bh :

Krav 1: Minimum 18" og max 19" (går trolig for 18")

Krav 2: Bredden minimum 9"

Krav 3: Fett utseende

Krav 4: Skal ikke koste skjorta (15 max)

Jungelen er uendelig, men sikkler uavbrudt på div. merce hjul.. Carlsson, AMG, Lorinser! Men disse koster jo pr stk. mer enn alle skjortene mine tilsammen : gråter :

Skal jeg da gå for brukte? tja... så er det der jeg må ha hjelp fra dere!

Disse tunerfelgene er jo veldig sterke så det burde vel gå greit?

Takknemlig for alle tips!

Slenger med bilde av Golfen...

803484-bilde5-framammaskamrea035.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv motorsenter.no

Billig og bra etter min mening :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ville jeg klint til med VW sin org felg som kom til 5eren (hvis boltsirkelen passer da) som du får i 18" og som er chrom bare på ytterflaten på eikene, den syntes jeg er stilig og den hadde passa bilen din. Men bare min mening...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Host hark.... .... riktignok 17", men med grisesenk så hadde dette bare blitt sååååå rått :)

8,5x17 ET13 med 215/40 og 10x17 ET19 med 245/35.. Bud ønskes står der :)

4_1046598796.jpg

BTW: Både AMG, Lorinser og Carlson får en med jevne mellomrom tak i brukt til OK priser, skal tipse viss jeg finner noen. Men husk at du da må bruke adapter og dermed får laaaavt innpress da de fleste merce felger har innpress på 20 og 30 tallet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står 18" AMG felger med dekk tilsalgs på Finn.no.Helt nytt til 13500.-selges visst fordi han har solgt bilen de skulle på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står 18" AMG felger med dekk tilsalgs på Finn.no.Helt nytt til 13500.-selges visst fordi han har solgt bilen de skulle på.

Dersom det er de her du tenker på Kjetil så er det replica felger :)

1_1122385522105.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fysj de var jo ikke pene, det er replica ja!

Har lagt inn bud på et sett lorinser hjul i belgia, men tvilsomt om jeg får de for 890 euro! 9 og 10*18"!

Men de OZ futura felgene har jo hyfsad innp. de da! Må jo benytte en omb. spacer på ca. 20 mm, og da tror jeg det blir sykt problemer bak, eller hur?

Ringer han nå... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi......

Mannen hadde behov for penger jo!

tamtitamtiam...De er reservert til i kveld :)

Helt strøkne.. ingen riper eller hakk... med Bridgestone potenza!!

MEN går dette på da??

er vel problem nok med 10" og 20 innp.? Her blir det da -1 innp.??? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver ikke adapter, gjør som jeg gjorde med mine 18" Futura, se her :) Innpresset skal være bortimot perfekt det for Golf IV, må kanskje valse bittelitt, men bør bli kanonrått. Det er feil dekkdim med tanke på rullediameter, men korrekt dim med tanke på utseende :) Hva skulle han ha for de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi da, hmm... så litt småskummelt ut det der, men det er sterke felger, så i går for den løsninga, da bli innp. perfekt ja :)

Felgene og dekkene var 9 mnd gamle, tja blei sykt rimelig.. trenger ikke si mer

Tord---pm : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som skrevet på PM så skal det ikke være noe problem å lage nye hull med tanke på styrke på felgene så det skal du ikke bekymre deg for.. Eneste jeg kom på som jeg glemte å skrive, sjekk hva navåpning det er på felgene, den kan ikke være for stor siden du nå skal ha 100 mm boltsirkel istedet for 120 mm.

Tror nok dette skal bli gromt ja og endelig en norsk Golf IV som kommer med den looken jeg har savnet her til lands, lavt og bredt : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok - kryr jo av golf 2 - og 3 med både 9 " og noen er vel oppe i 10" også.

¨

Golf 4 går jo så godt som bare på "stylte felger" - et hakk ned og to hakk ut! 10x17" må bli rått. Kan eventuelt gå med på 9x 17"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men må det ikke senkes drastisk ubrukelig for at 10x17 skal se bra ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En må senke noe mer med 17" ja, og enda mer dersom en velger dekkdim som allerede nevnt her, men ubrukelig lavt blir det nok ikke, lavt ja, men ikke ubrukelig :) Men nå er vell ikke Frode kjent for å ta enkleste og mest bruklige løsning heller da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5*17 med 205/40 dekk på med justerbart skrudd i bånn + litt til på A4'n min.. ;) Det er på grensa til å være ubrukelig noen steder.. Men går som regel bra.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå er vell ikke Frode kjent for å ta enkleste og mest bruklige løsning heller da :P

Da er jo alt såre vell! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, nå har det seg slik da at denne bilen skal rulle som arbeidsbil, og jeg er avhengig av å komme meg frem til de rareste steder, men er jo vell vant til å kjøre lav bil!

Har hatt det litt for travelt til å få avhenta hjula, så det ser ikke ut som det blir i helga desverre : mad :

Har regna ut at jeg må ned mellom 5 og 7 cm forran og mellom 4 og 6 cm bak, da bilen er senka 35 fra før..., betyr dette totalt ca 10 cm!

Og etter min beregninger vil hjula bak stikke ca 2 cm utom hjulbuen : eek :

Har fått klarsignal på booring av nye bolthull fra et lokalt maskineringsverksted!

Skvettlappene bak er fjernet.... På tide ja : smil :

Ettersom jeg har 6.5 cm bakkeklaring på bunndekselet pr. dags dato blir jo dette faktisk under bakkenivå om jeg ikke tar det bort :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.