Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd : Royal shine lakkbehandling med teflon?

 

Erfaring?

 

Skal visst være sån passe nytt produkt i norge...

Verdens eneste patenterte lakkbeskyttelse!

Leverte akkurat bilen inn for slik behandling, blir spennede og se resultatet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng gjerne inn førsteinntrykket med denne når du får den igjen. Har selv vurdert denne, men polerte selv i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble meget bra resultat. Han rubbet ned bilen først og, fjernet endel riper da kan man si. Den ble VELDIG blank, og lakken er utrolig glatt....

 

Så nå blir det ingen polering, og lett og vaske bilen (kan og bruke avfetting)....i 18 mnd fremover.... : haha :

 

Skulle og bli blankere innen 48 timer, kan ikke vaske bilen på en uke, men hva gjør det..... :P (skal herde)

ANBEFALES, med forbehold om at jeg ikke har hatt det på bilen i mere en 1 døgn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betalte du for og få gjort det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster egentlig 3800 for "royal shine", men han har introduksjons pris 2500 nå mener jeg. Men så skulle han ha 1000 for rubbing/fjerning av riper( han brukte HELE dagen og ettermiddagen på bilen)

 

Så prutet jeg litt da, så det ble 3200 til slutt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.