Østfold: Bergen träff i agusti?

Anbefalte innlegg

Är det nån från östfold som har tänkt att åka till bergen 20.08.05 - 21.08.05 på träff?Är lite sugen på att sticka upp en sväng...Bor själv 8 mil söder om strömstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tobias!!: vinke :

Håper du tar deg turen opp til oss! Vi trenger deg eller dere i østfold. Hvis du skal på rudskogen i helgen kan vi treffes å snakke litt om treffet? Bare ring meg hvis du er på rudskogen 92057720:glad:

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tobias! Fint å se du har kommet deg på forumet også : ja :

 

Jeg er i den heldige situasjonen at jeg skal flytte i helga og får ikke med meg Rudskogen treffet.. : bh : Da har jeg jo en treffhelg til gode og det er vel ikke helt utenkelig at det kunne blitt en Bergen tur da, hadde vært moro om vi fikk med oss noen flere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej Thomas

 

Det blir tyvärr ingen rudskogen för mig i år...

 

Min ferie börjar inte före 15 augusti,Men jag sparar ditt tele nr om jag dyker upp i bergen.Jag har varit i Os tror jag det heter ligger väl utan för bergen o så har jag varit på bergen diesel.Väldigt fint där uppe : rock :

 

Knut-Richard det hade varit toppen om det hade varit några som åker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra greier Tobias! Håper å se dere her i Bergen i August folkens!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det camping med lokallaget denne helgen så da må nok iallefall jeg melde pass.... Du er velkommen om du ikke skulle ta turen til Bergen da Tobias.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.