Effektanlegg +Compentition = ?

Anbefalte innlegg

Har en Audi 80 quattro Compentition,94mod, og har lyst å kjøpe effektanlegg. men hvor får jeg tak i noe slikt til bilen min?????

noen som har noen sett å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Audi 80 quattro Compentition,94mod, og har lyst å kjøpe effektanlegg. men hvor får jeg tak i noe slikt til bilen min?????

noen som har noen sett å anbefale?

 

 

Jeg har 2,5" rør hele veien med supersprint potte, bråker som et reint h%"#¤%.

 

Torshov bilrekvisita har vel bla supersprint tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2,5" rør hele veien med supersprint potte, bråker som et reint h%"#¤%.

 

Torshov bilrekvisita har vel bla supersprint tror jeg.

 

et strakt rør fra manifolden? og så bare den bakerste potta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et strakt rør fra manifolden? og så bare den bakerste potta?

 

 

 

Det er vel standar med to 2" rør, men jeg har ett 2.5" rør fra manifoilen å bakover...

 

Og så bare den bakre potta ja.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg bytta bare bakre potta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel standar med to 2" rør, men jeg har ett 2.5" rør fra manifoilen å bakover...

 

Og så bare den bakre potta ja.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg bytta bare bakre potta...

 

hvorfor bare bakre? gir det noe effekt da, eller er det bare lyd? hva er det som passer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en tur til Ferrita i Spydeberg så fikser de eksosen slik du vil ha den. Som ferdige system til 80 finnes kun bakpotter, så det må spesiallages hvis du vil ha hele vegen, men blir ikke noe "dyrere" av den grunn. Bakpotter gir vel mest lyd : dum : Katalysatoren dreper vel mest effekt ;) Bort me'n :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en tur til Ferrita i Spydeberg så fikser de eksosen slik du vil ha den. Som ferdige system til 80 finnes kun bakpotter, så det må spesiallages hvis du vil ha hele vegen, men blir ikke noe "dyrere" av den grunn. Bakpotter gir vel mest lyd : dum : Katalysatoren dreper vel mest effekt ;) Bort me'n :rolleye:

 

hvor er spydeberg da? tror noe slikt koster da.... hadde jo tenkt å ha hele veien da.... må nesten det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er spydeberg da? tror noe slikt koster da.... hadde jo tenkt å ha hele veien da.... må nesten det

 

Askim, Mysen, Ikke veldig langt fra Rudskogen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på 9000,- for 2,5" rustfritt, erstatningsrør for katalysatorerer, og 2 potter bakover, ferdig sveist, tok nesten 2 dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.