Anbefalinger av lakkforsegling

Anbefalte innlegg

Har sjekka litt rundt nå og sett på forskjellige lakkbehanlinger som er tilbudt rundt om kring. Har kommet over Ditec, Tefcar, Tefshine, toughguard.

Er det noen som har noen erfaringer med noen av disse? Noen som kanskje har prøvd flere av disse? De ligger alle sånn ca likt i pris, så det er ikke det avgjørende, men vil ha best mulig resultat etter at jeg skal hellakkere bilen min.

Så det er bare å komme med erfaringer angående disse produktene : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan,

Her vil du få like mange svar som det er brukere på forumet. All lakkforsegling er jo slik sett bra. Noen få "useriøse" er bedre å være foruten, men dem du har nevnt har et bra navn.

Selv har jeg to biler, en med Ditec og en med Toughguard. Ditec er jo en meget bra lakkforsegling, men har et par baksider. Man må etterbehandle regelmessig for å opprettholde kvaliteten, og etterbehandling kan være dyrt. Ditec har også den ulempen at man må være veldig påpasselig hvilke kjemikaler man benytter på bilen så lenge den er Ditec-behandlet. Ikke bare å polere bilen...

Toughguard har mindre baksider, er rimeligere og enklere å vedlikeholde selv. Så er nok mest fornøyd med denne versjonen. Ta deg en tur til Lie's Supershine her i Oslo som gjør en formidabel jobb med Toughguard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.