#1 Skrevet Juli 26, 2005 Har en erriterende skranglelyd i min Audi 80 typ 89 når jeg trykker inn clutshen og gasser litt samtidig.. Lyder forsvinner sån jeg slipper ut clutshen igjen... Hva kan være gale? noen som hevder at det er en slags fjør inne i clutshen som er løs.. noen som har vert borti dette før? Kommer clutshen til å røke om kort tid? eller kan det bare være slik, å gji blaffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2005 kunne høres ut som deffekt trøstelager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2005 Som geir sier, trøstelageret! 95% garantert, hvis noen har bytte clutch før deg, er det ikke sikkert de byttet det, å da pleier de ikke vare så lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2005 trøstelageret? hvordan fungerer det? noen mener på at det kan være utløserlageret som er dårlig... Men hvordan er det å kjøre med dette? kommer det til å skjære seg hele greierne, eller går dette bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2005 er samme lageret:) du bør jo få bytta det så fort som mulig,går nok ikke lang tid før det skjærer seg helt,kan like godt bytte clutch og trykkplate i samme slengen hvis det ikke er bytta før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2005 drit i skranglingen i clutchen,,, fikk solgt kjerra, og kjøpte meg en fullstyla 80 Cab 2,3:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...