#1 Skrevet Juli 26, 2005 Heisann, skal sjekke fortenningen på bilen min Lurte på hva den skal være? Bilen er en corrado G60 89'mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2005 Kan vel ikke hjelpe deg om jeg sier at tenninga skal justeres ved 2500 omdr, med den blå tempsensor koblet fra. Ettersom det jeg har forstått varierer fortenning med turtall. I utgangspungtet er det vel 6grader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2005 okai...takk for svaret.. ikke peiling på hvordan det gjøres jeg, en kamerat skal gjøre det for meg.. måtte bare finni ut hva fortenningen skulle være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2005 men du virka ikke helt sikker da så for å ikke gjøre noe feil så lurte jeg på om noen kunne bekreftet dette...? kan ikke en dritt om dette, men ble bare bedt om å finne ut hva fortenningen skulle være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2005 Når vi trimmet min G60 ble vel fortenningen justert opp til 13 grader. Bilen gikk vannvittig mye bedre etterpå, og ingen tenningsbank heller. 6grader som Magnar sier høres fornuftig ut. Hvis ikke står det sikkert i brukerhåndboken din og. Edit: autohidden sier 6grader +-1grad @ 2250rpm Så da vet du det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2005 Når vi trimmet min G60 ble vel fortenningen justert opp til 13 grader. Bilen gikk vannvittig mye bedre etterpå, og ingen tenningsbank heller. 6grader som Magnar sier høres fornuftig ut. Hvis ikke står det sikkert i brukerhåndboken din og. Edit: autohidden sier 6grader +-1grad @ 2250rpm Så da vet du det. ok, takk for det.. du gjorde no mer enn og bare stille fortenningen til 13 grader? edit: åssen trimming? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2005 Javisst. Monterte en chip, og et 65mm ladehjul. Det hele var gjort på en liten time og gjett om det var gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2005 Javisst. Monterte en chip, og et 65mm ladehjul. Det hele var gjort på en liten time og gjett om det var gøy. hehe....tviler ikke.. mye Hk fikk du ut av dette da? har lurt på og montere chip en gang når jeg får litt mer penger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2005 Mulig jeg vet om en billig chip til deg. Skal sjekke.. Aner ikke hvor mye effekt det ble. Men sprekere ble den iaffal. Har hørt folk fable om 200hk med 1bar ladetrykk, men det tviler jeg på. 180hk kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2005 Originalt sies det vel 6-8 grader, men det er jo bare å mate på til du får bank også litt tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2005 Mulig jeg vet om en billig chip til deg. Skal sjekke.. Aner ikke hvor mye effekt det ble. Men sprekere ble den iaffal. Har hørt folk fable om 200hk med 1bar ladetrykk, men det tviler jeg på. 180hk kanskje? Har sendt deg PM.. og tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 28, 2005 I følge dette diagrammet gir min "rs3" chip fra Volksport 202 hk på 1 bar med dette oppsettet : - 72mm Ladehjul - Bypass-Kit - asym. Schrick Kam - Justerbar bensintrykkregulator - "rs2" portet lader Dette er ikke min bil - men bremsepapirer fra utviklingen av chippen. Edit : Jeg kjører 12 grader fortenning nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...