#1 Skrevet Juli 27, 2005 Har hørt masse positivt om gelebatteri, så har planer om å kjøpe et det nå... noen som vet om noen forhandlere som selger dette i grenlandsområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2005 Jeg kjøpt mitt på Bilstereo eksperten i Skien ved Herkules der. 1800kr ga jeg for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2005 var det ett kjapt nok svar klokka 3 om natta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2005 ok, flott da skal jeg få anskaffet meg det lett og ja, kjapt nok svar...tusen takk, akkurat det svaret jeg håpet på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2005 ok, flott da skal jeg få anskaffet meg det lett og ja, kjapt nok svar...tusen takk, akkurat det svaret jeg håpet på Bare hyggli å være tilgjengelig! du har pm btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...