#1 Skrevet Juli 27, 2005 Nå er traileren sluppet for 15min siden! trailer 27mb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2005 Endelig en ny en til High Octane filmene er jo bare har sett alle de andre og gleder meg til å se denne, og så er det jo veldig artig at det er fra skandinavia da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2005 Sjelden jeg har sett så mye crap i en trailer for en bilfilm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2005 Sjelden jeg har sett så mye crap i en trailer for en bilfilm. Er alltid sånn med skuespillet Kaja (evt Paul?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2005 jøss, det var vel ikke akkurat for seint kan man si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2005 Bortkastet nedlastningstid kalles sånt......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2005 Dette er ikke High Octane Scandinavia, det blir visst en egen film, dog med en del av det samme innholdet som Detonate. (dette i følge importøren i Norge) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2005 Kan kjøpes hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2005 kan vel kjøpes på crazy tuning tuning. var det mulig å kjøpe før ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2005 Dette er ikke High Octane Scandinavia, det blir visst en egen film, dog med en del av det samme innholdet som Detonate. (dette i følge importøren i Norge) siden raboc leser på bilforumet.net så kan jeg jo legge til at det er MER klipp fra norden i Scandinavia som lanseres her oppe, enn hva det er i Detonate... Videre er det vel bestillinger på http://www.highoctane.no etter hva jeg forstod etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2005 Var vel ikke veldig imponerende den traileren der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2005 siden raboc leser på bilforumet.net så kan jeg jo legge til at det er. Jeg gjorde ikke det, men det stemmer sikkert :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...