Anbefalte innlegg

Har et merkeligt/dumt spørsmål om abs på golf'n min.

 

Litt historie: Har vært ute av drift en god stund. Det hele begynnte med at venstre giver fremme takket for seg. Byttet denne. Alt ok (ordnet seg selv med feilminne). Etter en stund gikk høyre giver bak også. Da ga jeg blaffen i abs'n en stund (klarer meg fint uten). Bestiller ny giver og bytter denne. Viser seg at det er trøbbel med varsellampa også (koster BARE 1400,- ny.....). Får en flink elektriker til å se på lampa. Må lodde over ny pære og noe annet der. Får dette gjort (gjør litt selv også). Nå er det lys i abs lampa og bremsevarsellyset lyser ikke (noe det gjorde før fordi det var tull med abs lampa).

 

Var inne og fikk lest ut feilminne på abs'n, får beskjed om at BEGGE giverene forran og VENSTRE giver bak er kaputt. Får slettet den bak, men ikke fremme......

 

SÅ!

 

Så dette synest jeg er litt snodigt, at den ene giveren forran som ble byttet skulle takke for seg etter så kort tid..........? (kjøpte original)

 

Er det normalt at giverene ryker hvis abs er ute av drift en stund....??

 

Skulle det være abs lampa som kødder, ville dette vist i feilminnet?

 

Er uoriginale givere like gode? Får jo 2-3 uoriginale givere for prisen på 1 original.....

 

Ble et langt innlegg dette, men det tåler dere vel? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dårlig kontakt en plass, for dårlig spenning e.l. som lager krøll for deg?

 

Såfremst giverne passer så ser jeg ikke noe problem med å bruke uorginale.. Er vel ikke akkurat som om Vw lager disse selv etter hemmelig oppskrift.. Ville brukt uorginale selv hadde det vært behov..:)

 

Grattis med dagen forresten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.