Ettermontering av regulerbar visker hastighet

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig på min stakkars 1.8T 96' ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B0 955 531 Styreenhet for regulerbar intervall til vinduspusser.

Denne erstatter det orginale visker releet direkte uten mer arbeid.

Du slår på intervall, slår av når viskeren er på vei ned, venter i intervallet du vil ha, slår på igjen. Da husker den intervallet til neste gang du stiller det eller til du kutter tenninga. Justerbart fra 1.5 til 20 sekunder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette releet passer det flere biler?

I følge instruksjonsboka på min '94 Golf 3 skal jeg også kunne stille intervallen på samme måte som du skreiv, men har enda ikke fått det til å fungere. Virker litt logisk da at jeg behøver ett slikt rele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer på alle vw og audi som ikke har orginalt stillbart intervall med bryter på hendelen. På din 94 golf kan du godt sette i et slikt relé for å få dette 'ekstrautstyret' :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm! Dette må testes. Kanskje jeg har dette på min -97 A3 og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge instruksjonsboka på min '94 Golf 3 skal jeg også kunne stille intervallen på samme måte som du skreiv, men har enda ikke fått det til å fungere. Virker litt logisk da at jeg behøver ett slikt rele.

Har også en 94mod. Golf 3 og dær funker intervallen slik som beskrevet. : rock : Har ikke byttet noe rele og regner ikke med at den gamle mannen på 80 som hadde den før har gjort det heller. : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B0 955 531 Styreenhet for regulerbar intervall til vinduspusser.

Denne erstatter det orginale visker releet direkte uten mer arbeid.

Du slår på intervall, slår av når viskeren er på vei ned, venter i intervallet du vil ha, slår på igjen. Da husker den intervallet til neste gang du stiller det eller til du kutter tenninga. Justerbart fra 1.5 til 20 sekunder.

Takker og bukker

Bestilt i dag.

Koster 430 -15% vacn pris.. :=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

485,- i Troms...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

485,- i Troms...

Du har helt rett... :) min feil "hørte" feil pris , jeg bare 10% også :(

Men det var bare og skifte rele nummer 5 så fungerte det så det griner.

P.S er nå ofte sett med varierende visker intervaller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer på alle vw og audi som ikke har orginalt stillbart intervall med bryter på hendelen. På din 94 golf kan du godt sette i et slikt relé for å få dette 'ekstrautstyret' :)

Hmmm : klø : så dette vil gå på en 96' cab også?! :) Vinterprosjekt og enda mer å bruke penga på : rolleyes...........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde på min 94 Golf GL..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm : klø : så dette vil gå på en 96' cab også?! :)

Ja, passer der også. Og minste intervall er 0,5 sekunder, ikke 1,5 som er beskrevet tidligere i denne tråden. Jeg har releet i min bil, og jeg elsker det! Det fins et alternativt delenummer, fra Skoda Felicia, hvis det "vanlige" skal være utsolgt. Jeg husker ikke delenummeret i hodet, men det står i en annen tråd som ligger her på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer det på gamle biler også?

Tenkte på min 86 A100...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer i min 87 Coupe (og i en 84 80q jeg hadde) så det burde passe i din 86 100 også ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det si at det passer på Golfen min og da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ALLE VW og Audi fra 70-, 80- og inn på 90-tallet bruker samme type viskerrelè så det passer på alle sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.