Anbefalte innlegg

I det siste har el-vinduene begynt å bestemme litt selv..

Har hatt problemer med å få vinduene opp, å andre ganger ned!

Men nå har de tatt helt kvelden..Det lyser ikke i bryterene og det er umulig å få de ned...

Lurer på hvor relet til vinduene sitter hen?? eller er det et annet sted problemet ligger?

Bilen er en 92mod,Audi 80..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff : klø : har samme problemet selv på min bil... håper du får noe svar på hva det er, men på min bil sitter relet under ratte et sted...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min A6. Der var det fuktighet i kontakten på motoren som var nesten tært vekk. måtte lodde på en ledning på det lille som var igjen av kontakt"pinnen". Men lyset i bryteren virket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo være lurt å sjekke ledningene som går inn til døra at det ikke er brudd der..,hvis ikke må en av med dørtrekket å feilsøke litt,sjekke om motoren får signal når du betjener bryteren osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar!

Skal prøve å ta av dørtrekket å sjekke litt der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I det siste har el-vinduene begynt å bestemme litt selv..

Har hatt problemer med å få vinduene opp, å andre ganger ned!

Men nå har de tatt helt kvelden..Det lyser ikke i bryterene og det er umulig å få de ned...

Lurer på hvor relet til vinduene sitter hen?? eller er det et annet sted problemet ligger?

Bilen er en 92mod,Audi 80..

Har samme problemet på på min 87mod 90q. Der er det releet som er gåent... Det ligger bak dekselet under rattet. Noen som vet pris på dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er relet som er ødelagt på min også..men på Møller skulle de 2400-, for ett rele!!!syke folk...noen som veit om noen andre steder man kan få tak i sånt no??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er relet som er ødelagt på min også..men på Møller skulle de 2400-, for ett rele!!!syke folk...noen som veit om noen andre steder man kan få tak i sånt no??

Tror jeg ville satt kursen mot nærmeste høggeri...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte i overkant av 300 kr hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.