#1 Skrevet Juli 27, 2005 lurer på om det er noen størrelse forskjell og noen andre forskjell i rs4 grill mot s4 grill utenom det lille emblemet. til min 2000 mod a4 takker:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2005 Ingen størrelses forskjell,begge går på din a4. Men forskjellige masker i gitterene på rs4 og s4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2005 Ingen størrelses forskjell,begge går på din a4. Men forskjellige masker i gitterene på rs4 og s4. du mener rillene? elller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2005 du mener rillene? elller? Ja, er de jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2005 Gå for s4 grill Jeg hadde det på min a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2005 noen som har gode bilder av RS4 grillen siden jeg har fått et bilde av s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2005 Her er S4 med RS4 grill. Med det "nye" S4 emblem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2005 Her er S4 med RS4 grill. Med det "nye" S4 emblem. takker;) meeeget pent:D må tenke litt ka jeg skal velge:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...