hvor mange typer av rs4 replica??

Anbefalte innlegg

er det noen som veit noe om dette`????? skulle bytte senterkopp fra vw til audi med en i klubben men det viste seg at felgene var ikke like. utsende var likt men mine går det innover fra felgkanten til boltene(som en strek med bue)

hans sine var helt rette. senterkoppene ville ikke feste siden størrelsen på klippsa på koppen var forskjellige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som veit noe om dette`????? skulle bytte senterkopp fra vw til audi med en i klubben men det viste seg at felgene var ikke like. utsende var likt men mine går det innover fra felgkanten til boltene(som en strek med bue)

hans sine var helt rette. senterkoppene ville ikke feste siden størrelsen på klippsa på koppen var forskjellige.

Har ihvertfall solgt 4 forskjellige typer av disse felgene, og sitter igjen med et lass av senterkopper som er forskjellige på mange måter ! Bl.a størrelsen på klistremerkene og diameter på lokka! Fryktelig irriterende!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, så hvis jeg klarer å klure ut hvilken type jeg skal ha så kanskje du har ett sett med Audi-lokk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.