#1 Skrevet Juli 27, 2005 Merket noe uvanlig når jeg skulle starte bilen min i dag. Da jeg vridde rundt nøkkelen så så jeg med det samme i speedometerdisplayet. Når jeg fikk start på bilen så blinket det "OEL" på tripptelleren/km-telleren. Er det noen som vet hva dette betyr og hva jeg må gjøre ? Som sagt har det ikke oppstått slik før, merket det først i dag Har forresten en Golf 3 med nytt batteri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2005 Merket noe uvanlig når jeg skulle starte bilen min i dag. Da jeg vridde rundt nøkkelen så så jeg med det samme i speedometerdisplayet. Når jeg fikk start på bilen så blinket det "OEL" på tripptelleren/km-telleren. Er det noen som vet hva dette betyr og hva jeg må gjøre ? Som sagt har det ikke oppstått slik før, merket det først i dag Har forresten en Golf 3 med nytt batteri OEL.. betyr ikke det olje på tysk da? (bare en antagelse siden jeg ikke kan et døyt tysk, annet en at jeg veit hva volkswagen står for ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2005 Trodde dette indikerte at det er olje service jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2005 Trodde dette indikerte at det er olje service jeg... Og det har du all grunn til å fortsette og tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2005 F... Enda en service.. AAARRGHHH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2005 F... Enda en service.. AAARRGHHH Er jo bare å bytte olje da... Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2005 Er jo bare å bytte olje da... Tom R Bytte olje ? Nå kjører jeg på en 10w 40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2005 bytte olje: helle ut gammel og på med ny.. Ikke bytte viskositet (eller hva det nå heter..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2005 hehe, flottings, takker for hjelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...