bygge litt om i midtkonsollen...

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle bygge litt om i midtkonsollen.skal ha inn en 7"lcd.

Som dere ser på bildet ,har jeg det slikt som den nederste.. skulle hatt det slikt som det er øverst på bilde. slik at jeg kunne få inn en lcd skjerm som er i DIN størrelse. der som kasettspilleren står.Å flytte climaen nederst .Må jo kjøpe ny ramme å greier, men må man bygge MYE om får å skifte til slikt...?

ny dash.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her er det mye jobb. Du må jo selfølgelig ha rammen rund, men den passer ikke. Da jeg bygget om min passat, som jeg hadde for ett år siden, ble en dremmel flittig brukt. Det så rett og slett helt jevlig inni midtkonsollen. Festene til den gamle ramma, sitter der spilleren skal sitte i den nye. Og festene i øverkant måtte bort. Ble ganske bra til meg, men det ble en glippe øvert. Hadde jeg vist hvor mye arbeid som lå bak, tror jeg ikke jeg hadde begynt i det hele tatt. Er ganske kjedelig, om man sitter der, og det ikke blir bra.

 

Hilsen Espen Heimsvik : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.