Anbefalte innlegg

Har fått et lite problem med fjernlysene på A4'en. Pærene er i orden. Når jeg skrur på fjernlysene(skyver hendelen fra meg),skjer ingenting. Lampen i instrumentpanelet tennes heller ikke. Hvis jeg drar hendelen mot meg virker lysene,og lampa i instrumentpanelet lyser,men da må jeg holde i hendelen for at de skal lyse. Det blir jo litt tungvint å sitte å holde i denne hendelen i lengre tid...Kan det være et rele som må skiftes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette er et dumt spørsmål.

Men du har vel vridd over den andre lysbryteren? Den på dashbordet til venstre for rattet. Fra av(kjørelys) forbi park til på(nær og langlys).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette er et dumt spørsmål.

Men du har vel vridd over den andre lysbryteren? Den på dashbordet til venstre for rattet. Fra av(kjørelys) forbi park til på(nær og langlys).

 

Ja,såklart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var godt å høre! Da vil jeg tippe at der er enten hendel eller relè.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenkes at det er et relè eller bryteren som har tatt kvelden. Det er vel ikke to forskjellige sikringer til nærlys og "lyshorn" tror jeg. Hadde dette problemet på min B4 også. Måtte bytte bryteren ved rattstammen. Fikk greie på at det var visst en liten svakhet i disse bryterne. Veit ikke om det er det på A4. Har ikke merket noe på min i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.