HJELP: Koblingsskjema, ledningsnett (-91 aan-motor)...HASTER

Anbefalte innlegg

Skal nå legge og koble ledningsnett fra en 1991 S4 (aan-motor).

Trenger koblingsskjema for motor/instrumenter...helst raskt..

Har snakket med teknisk avdeling på Frysja og de henviste meg til Møller Skøyen.

Snakket med en Ralf Horn der og han ville hjelpe meg (når han hadde tid....ferieavvikling osv), fordi dette var noe som IKKE lå på hidden`n og det måtte han finne i bøkene i kjeller`n...... : bh :

Har også ringt Ensjø og Skjetten og får samme svar der....

Hadde også vært fint med koblingssjema til bilen det skal monteres i; 1989 90q 2,3 10v (typ 89, B3).

Er det noen av medlemmene som KAN ha noe slikt liggende...????

Vi har skjema fra RS2, men det er for ulikt med fargekodene.... : bh :

All hjelp og tips mottaes med stor takk... :tilber:

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

google.gif: ja :

Motronic 1992 for 20V and V8 bør vel være den du skal ha tak i? :)

Oioioi...Dette var KNALLBRA da... :)

Så svart på dette en stund nå (ledningsnett er ikke min sterke side)...

Tusen hjertelig takk... :tilber::tilber::tilber:

Sender dette videre til min "strøm-kyndige" mekaniker hjemme i Skjåk nå, så da får han forhåpentligvis begynnt å koble i kveld...¤GLAD¤

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi...Dette var KNALLBRA da... :)

Så svart på dette en stund nå (ledningsnett er ikke min sterke side)...

Tusen hjertelig takk... :tilber::tilber::tilber:

Sender dette videre til min "strøm-kyndige" mekaniker hjemme i Skjåk nå, så da får han forhåpentligvis begynnt å koble i kveld...¤GLAD¤

Mvh

Tar med litt mer informasjon til deg :)

Dette er visstnok til ABY, men mener AAN pin-out er lik eller tilnærmet lik.

1992-95 S4/S6 Five Cylinder 20V Turbo ECU Pin Out Signal Description

Overså at du ønsket schema til 2.3 også, regner da med dette er motorkode NG det gjelder da?

Grunnen til du skal ha dette, er det fordi han "strøm-kyndige" karen din skal slå sammen disse to ledningsnettene? For i såfall bør dette være ganske enkelt selv med kun det vanlig motronic-diagrammet iom at det som beholdes fra NG'en er ganske standard greier, men klart, det er jo en del ledninger som skal splittes av da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med litt mer informasjon til deg :)

Dette er visstnok til ABY, men mener AAN pin-out er lik eller tilnærmet lik.

1992-95 S4/S6 Five Cylinder 20V Turbo ECU Pin Out Signal Description

Overså at du ønsket schema til 2.3 også, regner da med dette er motorkode NG det gjelder da?

Grunnen til du skal ha dette, er det fordi han "strøm-kyndige" karen din skal slå sammen disse to ledningsnettene? For i såfall bør dette være ganske enkelt selv med kun det vanlig motronic-diagrammet iom at det som beholdes fra NG'en er ganske standard greier, men klart, det er jo en del ledninger som skal splittes av da ;)

Ok..Stemmer det Mads. Er motorkode NG som satt der ja.

Det stemmer også at de 2 ledningsnettene skal slås sammen.

Så nå får jeg håpe han finner ut av det... :)

Takk for hjelpen.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var visst koblingsskjema med fargekoder som vi trenger for å få full oversikt på dette ledningsnettet.

Fikk kontakt med Glenn I. Munthe i helgen og han hadde visstnok dette liggende et sted. Så da venter vi i spenning på nærmere svar fra han.

I mellomtiden får man ordne med brakett til servopumpe, flytting av batteri og montering av slanger, radiss osv...

(begynner å bli klar for å vri på nøkkel`n nå... : rock : ..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.