#1 Skrevet Juli 28, 2005 Those crazy french.. GTI International - Magny Cours - France - 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2005 Nei nå orker jeg ikke linke fler bilder. Blir altfor kvalm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2005 Totalt smakløst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2005 Noen trenger en seriøs omgang med skikkelig grisepryl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2005 Fytti, det må jo bli røyka skumle ting i det landet der !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2005 Ikke alltid resultatet etter en kveld med muggost og vin blir så bra....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2005 Hadde jeg vært tysk hadde jeg lagt meg ned for å gråte. Siden jeg er norsk gråter jeg sittende istedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2005 de har jo ikke lov å trimme i frankrike, så noe må vel de ta seg til: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2005 de har jo ikke lov å trimme i frankrike, så noe må vel de ta seg til: haha : Det stemmer. Hørte om en kar som fikk bilen sin avskiltet fordi han monterte et open air-kit. Er det rart det blir krig, sier jeg bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2005 Det stemmer.Hørte om en kar som fikk bilen sin avskiltet fordi han monterte et open air-kit. Er det rart det blir krig, sier jeg bare.. mener du sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 28, 2005 Er det mulig.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 28, 2005 mener du sånn? hahahaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2005 Syns det er helt tragisk med sånne bilder, jeg. Så mye kreativitet og pent arbeid, og så blir resultatet helt forferdelig! Tenk hvor tøffe biler en del av disse gutta kunne bygget, dersom de hadde hatt et snev av god smak..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 28, 2005 Gla i farger er de gærne franskmennene ihvertfall!Flower power istedenfor skikkelig POWER... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 28, 2005 Den hvite mk2'ern var ikke "så" værst i forhold til mye av det andre der da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 28, 2005 Den hvite mk2'ern var ikke "så" værst i forhold til mye av det andre der da. Jo... det var den. Sjekk scooopet på panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2005 Jo... det var den. Sjekk scooopet på panseret Så ikke det panseret, ble blendet av baklyktene... Men dog, synes den ikke var så ille som de andre. Takk Gud for at jeg ikke har lik smak som deg! La nå folk være folk og lage klovner av bilene sine uten at dere får magesår da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 30, 2005 Gla i farger er de gærne franskmennene ihvertfall!Flower power istedenfor skikkelig POWER...Problemet er at reglene for trimming i Frankrike er så utrolig strenge at ingen tør.Derfor øser de ut kreativiteten på styling istedet. Ingen unnskyldning for dårlig smak såklart, men en liten forklaring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 30, 2005 Kall meg gjerne gal, men den A3'n med TT front var ikke så værst da.. Matt lakk og stilige felger og den TT fronten Kunne gjerne hatt den og kjørt rundt i den jeg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 30, 2005 Kall meg gjerne gal, men den A3'n med TT front var ikke så værst da.. Matt lakk og stilige felger og den TT fronten Kunne gjerne hatt den og kjørt rundt i den jeg .. enig! likte den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 3, 2005 Av alle de bilene var det kanskje 2 som ikke ga meg et eneste ord inni hode: HVORFOR?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...