Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale vinterdekk til en 200 quattro? skal helst ha de på 16" felger, 8" breie tror jeg de er.. tenker på noe 225 breie eller mindre.. 225 er kanskje litt breit til å være vinterdekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på 225/45/17 som vinterdekk på min RS2. Piggfritt. De fulgte med bilen ellers hadde jeg nok hatt 205 eller noe med pigg. Føler ikke at jeg har så god kontroll på bilen som jeg ønsker med disse brede hjula. Kan være en sammenheng med motorstørrelsen min også. Anbefaler deg å kjøpe noe som er litt smalere.

Noen som kan anbefale vinterdekk til en 200 quattro? skal helst ha de på 16" felger, 8" breie tror jeg de er.. tenker på noe 225 breie eller mindre.. 225 er kanskje litt breit til å være vinterdekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/55-16 er en grei dim å kjøre på. Har Continetal piggfritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du 10v eller 20v ?

Vanskelig å få plass til 225 på 10v ihvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du 10v eller 20v ?

Vanskelig å få plass til 225 på 10v ihvertfall

Har 10V, det er vanskelig ja, hadde på 225 sommer dekk, skrapa greit bak, men holder med med å lage runde hjulbuer å litt bredings :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.