#1 Skrevet Juli 28, 2005 Jeg har noen felger jeg vil ha hvite. nå er de dårlig lakka sølvgrå. Jeg har hørt at man kan få felgene glassblåst før lakking... hvem utfører en sånn jobb? vet ikke om noen som driver me glassblåsing rund i vestfold hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2005 Jeg har noen felger jeg vil ha hvite. nå er de dårlig lakka sølvgrå. Jeg har hørt at man kan få felgene glassblåst før lakking... hvem utfører en sånn jobb? vet ikke om noen som driver me glassblåsing rund i vestfold hvertfall... Jeg fikk glassblåst og deretter kalkblåst ett sett felger hos en kamerat i Skien. Tror han var hos en han kjente i Larvik for å få utført blåsingen før han la på epoxy og lakkerte felgene.Ble veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2005 Du kan jo ta en titt på DENNE siden...... Her har dem visst diverse utstyr så du kan gjøre det selv..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2005 Industrilakkering i Åros i Hurum(TLF 31288096) gjør det samt lakkering.. Koster 1600 ferdig for 4 felger,,, Du må ta av lodd og senter kopp og rengjøre felga.. Blir brennlakkert . Akkurat levert noen felger der Stressa men hyggelig kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2005 Industrilakkering i Åros i Hurum(TLF 31288096) gjør det samt lakkering.. Koster 1600 ferdig for 4 felger,,, Du må ta av lodd og senter kopp og rengjøre felga.. Blir brennlakkert . Akkurat levert noen felger der Stressa men hyggelig kar tusen takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2005 Bærre lækkert det, alt kos og kunne dele erfaring Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2005 Er det noen som vet et sted litt nærmere Oslo som glassblåser felger (helst i Oslo) Mener da glassblåsing og lakkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2005 Er det ingen som vet om noen i nærheten av Oslo? Begynner å bli glatt med sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...