Anbefalte innlegg

Har en intens knirkelys fra forstillingen, høres ut som det kommer mest fra venstre side. Knirker så og si ved hver minste lille ujevnhet i veien, noen som vet hva dette kan være? Min far mente det sikkert var slitte foringer, det hadde visst han slitt litt med på golfen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har hatt knirking i A4 til samboeren. har stort sett bytta helle forstilingen to ganger. Det knirker å skrangler så mange plasser på en gang at det er vanskelig å finne ut akurat hvor det er. Lykke til. Håkon : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ofte fra enten foringer, ledd eller øvre gummipute hvis bilen er senket.

Ikke akkurat noe ukjent fenomen : bh :

Har bytta alt av foringer og ledd på min, men knirker like forbanna.

Skal prøve å spaye på silikonspray, litiumspray o.l. for å se om det ikke går bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ofte fra enten foringer, ledd eller øvre gummipute hvis bilen er senket. QUOTE]

Kom ikke lenge etter jeg senket bilen, hva kan gjøres for å fikse det hvis det er denne gummiputen du snakker om?

Så dette er ikke et ukjent fenomen? Har hatt litt panikk for at bilen skal knekke sammen når jeg har vært ute og kjørt.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være at det har kommet inn vann\fuktighet rundt gummiforingene ved fjærene. Prøv å sprøyemed noe 5-56 el liknende både oppe og nede på fjærbeinet. Dette har hjulpet mange før. : rolleyes

Forsvinner det ikke da, så ville jeg ha bytta alt av foringer i for stillinga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oioioi! dette blir det spurt om et par ganger i uka! kan ikke noen søk litt engang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en intens knirkelys fra forstillingen, høres ut som det kommer mest fra venstre side. Knirker så og si ved hver minste lille ujevnhet i veien, noen som vet hva dette kan være? Min far mente det sikkert var slitte foringer, det hadde visst han slitt litt med på golfen..

er mest sannsynlig dei nedre\fremmre berearmer... er standar knirkking på disse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også brøve å bytte linken mellom stabstag og de fremre bærearmene. Hvis du har de linkene med kuler på, er disse mye dårligere enn de nye med bare foringer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en så vanlig feil at biltema selger alt i framstillinga der som er gjenganger til 2000 kroner komplett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder dette bakstillinga også?

Har såvidt begynt å få 'fuglekvitter' i den.. Satser på at noe blir avdekket på 180-servicen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåligare styrleder till VW Passat och Audi A6

Det är vanligt att Audi A6, A4 och VW Passat av årsmodellerna 1996

och framåt får anmärkningar för slitna styrleder och glapp i länkarmar.

FastOne i Göteborg botar detta med en länkarmsats som innehålder

samtliga åtta länkarmar samt två förstärkta styrleder där kula och

bussningen har dimensionerats upp från 22mm till 27mm. Dette gör dem

150% starkare. Dessutom är länkarmarnas bussningar hårdare vilket

även vässar vägkänslan. Kittet kostar 4695kr och bör bytas som komplett

sats för längsta möjliga livslängd.

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt alt av trøste og berebruer på møller ! mellom 10-15000 kr !

Der går alle ferie pengane !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller tar dette på garantien. Gjelder kjørelengde opp til 150000 eller 200000 km. Dette gjelder den berømte "multiknirken". Kjenner en som skal levere inn sin A4 for nettopp dette i disse dager. Om det har andre årsaker så dekkes det jo naturligvis ikke da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passat å? min er 97mod kjørt 125000km

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passat å? min er 97mod kjørt 125000km

Det vet jeg ikke, men du får høre med verkstedet ditt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller tar dette på garantien. Gjelder kjørelengde opp til 150000 eller 200000 km. Dette gjelder den berømte "multiknirken". Kjenner en som skal levere inn sin A4 for nettopp dette i disse dager. Om det har andre årsaker så dekkes det jo naturligvis ikke da.

Min a4 er 95 mod som er gått 143k, dette skal da gå på garantien hvis det er den mye omtalte "multiknirken"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Multiknirk SKAL Audi dekke opptil 250K km,lurer på om de gjøre det med linkarmer etc? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Multiknirk SKAL Audi dekke opptil 250K km,lurer på om de gjøre det med linkarmer etc? : klø :

Synes det er mange forskjellige antall kilometer som er nevnt her, og mange forskjellige deler også..

Er det noen som vet HVA som blir dekket, og innen hvilken km-stand 100%?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et godt råd til alle som senker bilene sine er vell og løsne alle bolter i forstilingen og bakstiling som er til bære armer osv, når bilen blir slipi ned så foringen blir vrid likt som akslingen, om den ikke sitter i et spor som holder den på plass da, for ellers så setter man jo foringene i et sykt press da, alså du kan jo tenkte deg hvordan det er når du setter fast beinet og vrir deg, og så uten at du løsner beinet så vrir du deg litt til, ikke godt det nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er mange forskjellige antall kilometer som er nevnt her, og mange forskjellige deler også..

Er det noen som vet HVA som blir dekket, og innen hvilken km-stand 100%?

Les her

Nå gjelder ikke garantien i Norge opp til 250000 etter det jeg har forstått, men opp til 150 eller 200 som jeg skrev lenger oppe. Skal du ha det 100% så foreslår jeg at du ringer Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjelder kun 2 av 8 "lenkearmer", det er vell de fremfre, oppe som blir dekket på garanti... de resterende 6 blir IKKE dekket på garanti. Har aldri forstått hvorfor det kun gjelder 2 når alle 8 knirker omtrent like mye, men slik er det nå. Som Emil allerede har sagt, søk på forumet for dette har vært diskutert MANGE ganger allerede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.