Anbefalte innlegg

Har montert KW senkesett på S2 nå. Det som er problemet er at nå tar styrestaget på fjærbeinet fremme borti dekket. Har byttet bremseskiver, men den nye er like tykk. Kan ikke skjønne hva som kan være feilen. Har samme dekk og felger som før. Har byttet foringer og kuleoppheng men det skulle heller ikke utgjøre noe forskjell.

Noen som har noen tips? Fjærbeina har vært inne til ombygging. Kan de ha forandret på staget på fjærbeinet?

 

Har og problemer med at tallerkenen oppå støtdemperne slår nedi godset på alle 4. Er det mulig å legge noe gummi imellom for å hindre dette?

Noen som har vært borti dette før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min competition måtte jeg slipe av litt så det ikke subber. går fint det, bare ta av litt av gangen og ikke ta av så mye. har maks 3mm klaring der jeg nå. men er det klaring så holder jo det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på FK coilover på RS2 engang. Subba der også, måtte slipe litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet på KW variant 2 på min s2. måtte slipe av litt og legge på 4mm spacere. Ligger helt inntil nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har og byttet til KW2 på min S2, byttet og foringer, ingen subbing...

 

Kjører med 225/35-18

 

Fikk nye fjærbein, sendte inn de gamle i retur....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har og byttet til KW2 på min S2, byttet og foringer, ingen subbing...

 

Kjører med 18" 225/35-18

 

Fikk nye fjærbein, sendte inn de gamle i retur....

 

Har 235 dekk på min, kanskje det utgjør forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.