#1 Skrevet Juli 28, 2005 Noen som kan være behjelplig med å time opp motoren på "michèle" ? Er kun drevet til fordeleren som står feil... Kan hende "Michèle" kommer til Rudskogen om jeg får henne til å gå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2005 Du har ikke spurt meg. Jeg kan hjelpe til jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2005 Du har ikke spurt meg.Jeg kan hjelpe til jeg vettu Tenkte jeg hadde plaget deg nok jeg, men takk som byr... Får vi den til å gå, så får du haike med til Rudskogen på Søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2005 veldig OT! leste anen tråd ang denne flotte bilen! og kom aldri fram til noe svar ang om det er skilt på bilen? er det kommet på skilt nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2005 veldig OT!leste anen tråd ang denne flotte bilen! og kom aldri fram til noe svar ang om det er skilt på bilen? er det kommet på skilt nå? Enda mer OT: Nei Emil, det er ikke skilt på den... Men er ikke så mye som skal til før det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...