Anbefalte innlegg

Etter mye om og men, har jeg funnet ut at disse fordelerene er forbruksvare.

kostet på mekonomen 3500.- og på vw forhandler 2100.- ser at de selges brukt til ca 500, men da risikerer du at denne og begynner å lekke etter noen måneder eller uker. Så nå har jeg ovehalt min selv klarte å skaffe rette delene fra en maskinforretning å laget meg noe spesialverktøy. så nå er min god som ny.

Så er det noen som har en fordeler med lekasje i så kan jeg hjelpe med overhaling, kommer på ca 400,- å da kan du kjøre den 200000 til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm ser at flere her på forumet trenger sånn for tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye om og men, har jeg funnet ut at disse fordelerene er forbruksvare.

kostet på mekonomen 3500.- og på vw forhandler 2100.- ser at de selges brukt til ca 500, men da risikerer du at denne og begynner å lekke etter noen måneder eller uker. Så nå har jeg ovehalt min selv klarte å skaffe rette delene fra en maskinforretning å laget meg noe spesialverktøy. så nå er min god som ny.

Så er det noen som har en fordeler med lekasje i så kan jeg hjelpe med overhaling, kommer på ca 400,- å da kan du kjøre den 200000 til.

Er det kun snakk om bytting av tetning eller også med bytte av hallgiver til den prisen?

Min erfaring er at hallgiver ryker på disse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun snakk om bytting av tetning eller også med bytte av hallgiver til den prisen?

Min erfaring er at hallgiver ryker på disse

Har aldri vært borti at hallgiver ryker, men for all del kan du ha rett i det, som regel er de oversvømt av olje slik at de er kortsluttet.

er bare tettninger jeg har byttet på mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.