#26 Skrevet August 4, 2005 Fine sideskjørt?? Å joda, s4 sideskjørt, og ikke minst s4 grill.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 4, 2005 Har ikke sett de sideskjørta, aldritenkt på atde er forskjellige hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 6, 2005 Har ikke sett de sideskjørta, aldritenkt på atde er forskjellige hehe Legg merke til skjørtene på den gule s4 oppe på siden!! Du vil sikkert kunne sammenligne di med din bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 23, 2005 Får oppdater litt med bilder av bilen med vinter hjul da... Synes ikke det ble så ille jeg,,Mangler bare Merker i senter koppen, men de ligger i en eske som jeg ikke veit helt hvor er. Men dukker vel opp igjen, når vi får pakka ut i det nye huset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 23, 2005 Tøft med hvite felger til sort bil! Lakkerte eller pulverlakkerte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 23, 2005 De er brennlakkert/pulver lakkert.. Var litt skeptisk på om de kom til og passe på bilen, men når de kom på så var det jo hrlt krem jo ..Kjempe fornøyd jeg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...