#1 Skrevet Juli 29, 2005 Om dere ønsker å se litt av de kule gamle bilene som har sitt internationale treff i Langesund, Kan jeg godt legge ut bildene om dere ønsker å titte litt, kommentere osv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2005 Om dere ønsker å se litt av de kule gamle bilene som har sitt internationale treff i Langesund, Kan jeg godt legge ut bildene om dere ønsker å titte litt, kommentere osv! Legg de ut... artig med gamle biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2005 Det meget ønskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2005 Er det en blå coupe S på det bildet??? På norske skilter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2005 Er det en blå coupe S på det bildet??? På norske skilter?? nei, den er ikke på norske skilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2005 Der er bilen min:D NE AU 54. det var det jeg sto å sikla på i Ålesund da eieren kom ut. Jeg er sååå forelska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2005 Holimo, der var det mye lekkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 28, 2005 Var vel litt unødvendig det der synes jeg. Var så vidt jeg ikke ødla laptopen p.g.a. sikling. Kunne tenkt meg en 1000SP Cab helt klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 4, 2005 Var vel litt unødvendig det der synes jeg. Var så vidt jeg ikke ødla laptopen p.g.a. sikling. Kunne tenkt meg en 1000SP Cab helt klart du får nesten kjøpe deg en barnesmekke da, slik at du ikke ødelegger LapTop'n! Det hadde jo vært kjedlig. Var veldig mange tøffe og grisefine biler der ja! Enda tøffere å se dem live!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...