Anbefalte innlegg

Heisann...

koblet fra lamdasonden på min corrado G60 idag,..merket ingenting forskjell, bilen var akkura den samme og kjøre osv...betyr det at lamdasonden er gåen?

evt. hvor masse koster det? tips mottas med takk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann...

koblet fra lamdasonden på min corrado G60 idag,..merket ingenting forskjell, bilen var akkura den samme og kjøre osv...betyr det at lamdasonden er gåen?

evt. hvor masse koster det? tips mottas med takk ;)

koster en 298-398 på biltema.. husk hvor mange ledninger det er på den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har faktisk samma problemet på min corrado, lamdan er ikke kobblet og har kjørt med det lenge. på feil søking i hjernen finner en ikke lamda feil heller, snodig sak det!. :confused:

men den går nu helt grett bilen så..

kjekkt å funnet feilen ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster en 298-398 på biltema.. husk hvor mange ledninger det er på den..

Har kjørt med lambda fra Biltema og den varte ikke lenge. Bilen gikk rett nok i feiteste laget, men jeg tror nok du får det du betaler for med mindre noen (kanskje du ?) har andre erfaringer. De er jo grisedyre rundt om da, så det er ikke akkurat noe folket bytter for moro skyld...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har faktisk samma problemet på min corrado, lamdan er ikke kobblet og har kjørt med det lenge. på feil søking i hjernen finner en ikke lamda feil heller, snodig sak det!. :confused:

men den går nu helt grett bilen så..

kjekkt å funnet feilen ja :)

Et verksted BØR vite hvordan de skal teste lambda da... Hvis du var på verksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.