#1 Skrevet Juli 30, 2005 Når eg kom heimatt i dag, så måtte eg gå rundt bilen for å komme meg forbi den, og da såg eg at det har vore noken og skrapa opp bilen min. FAEN!!!!!!!! Ser ut som om det er noken som har vore litt borti med bilen. Det er skrapa bort ganske mykje lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2005 Når eg kom heimatt i dag, så måtte eg gå rundt bilen for å komme meg forbi den, og da såg eg at det har vore noken og skrapa opp bilen min. FAEN!!!!!!!! Ser ut som om det er noken som har vore litt borti med bilen. Det er skrapa bort ganske mykje lakk. Sånt er noe av det mest irriterende som fins. Man burde nesten ha "sjølskott" montert i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2005 Sånt er noe av det mest irriterende som fins. Man burde nesten ha "sjølskott" montert i bilen. Ja hadde eg fått med meg kven det var, så...... Scheisse!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2005 Ja hadde eg fått med meg kven det var, så...... Scheisse!!!! Kondolerer.. slik er irriterende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2005 er det mulig da, er det ikke meningen at bilen din skal være strøken noen gang eller, vi var jo akuratt ferdig med og lakke den, er det siden vi lakete hele siden på eller? Bare og si fra om du finner ut hvem det er . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...