#1 Skrevet Juli 30, 2005 Kor mykje effekt er det mulig å ta ut med orginal bensinpumpe? Bilen er ein a3 1,8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2005 Noken seier at den held til 250-280, men eg har sjekka på både jabbasport sine sider og atp, og der står det ingenting om skifte av bensinpumpe? Hmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2005 Noken seier at den held til 250-280, men eg har sjekka på både jabbasport sine sider og atp, og der står det ingenting om skifte av bensinpumpe? Hmm.... Bytt til audi 90 type 85 pumpe/PUMPER ! Dei gir mat til far og mor og 2 par strømper til bitte lille a3 eiger ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2005 Bytt til audi 90 type 85 pumpe/PUMPER !Dei gir mat til far og mor og 2 par strømper til bitte lille a3 eiger ! Hmm.. Men klarer eg 300 +? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2005 ingen? eg ser atp skriv at dei har brukt drop in fuelpump for å klare 350+ hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2005 PM "RS3" Roy... Han har jo trimmet disse motorene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2005 Ja han snakker om 250 - 280 - 300 hk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2005 Se andre tråden her ang. bensinpumper. En Walbropumpe (omtrent drop-in) som kan levere til 500+ hk koster 650 kroner. Er det da egentlig noen vits i å sjanse med maskineriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2005 Se andre tråden her ang. bensinpumper.En Walbropumpe (omtrent drop-in) som kan levere til 500+ hk koster 650 kroner. Er det da egentlig noen vits i å sjanse med maskineriet? Eg har ei slik pumpe liggandes, betalte nok meir enn det for ho men.. Kor lang tid trur du ES bruker på å montere den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2005 Eg har ei slik pumpe liggandes,betalte nok meir enn det for ho men.. Kor lang tid trur du ES bruker på å montere den da? Alt over en time er for lenge i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2005 Alt over en time er for lenge i allefall Det er ei pumpe som skal monteres i tanken.. Ja men bruker dei mindre enn ein time, så skal eg jaggu betale dei for det.. Eventuelt kjøper eg ei billig pumpe fra dei. Trudde det var skikkelig mykje arbeid eg... Forresten, kva har du gjordt med bilen din... Korleis er ein FWD bil med 300+ hk å køyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2005 Det er ei pumpe som skal monteres i tanken.. Ja men bruker dei mindre enn ein time, så skal eg jaggu betale dei for det.. Eventuelt kjøper eg ei billig pumpe fra dei. Trudde det var skikkelig mykje arbeid eg... Forresten, kva har du gjordt med bilen din... Korleis er ein FWD bil med 300+ hk å køyre? FWD med 300+ er ingen problemer, men den beste (og jeg tuller ikke) investeringen jeg har gjort noen gang var fra Racelogic Fra omtrent ukjørbar til helt fantastisk på bare den mod'en Traction control er alfa/omega på så mye effekt Jeg hadde tidligere en LSD, men etter å forsøkt montere den sammen med en motor (jeg forsøkte på ett motorbytte, men ga opp ) så raset jeg den og hadde ikke 14k for handen for en ny. Jeg liker dog Racelogic'en en million ganger bedre da den er så utrolig rask Det jeg har gjort med min bil kan du få i en pm, jeg liker ikke skrive så mye offentlig om det da det er så utrolig mye uærlige folk i denne verden som bare må stjele alt verdt stjele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2005 FWD med 300+ er ingen problemer, men den beste (og jeg tuller ikke) investeringen jeg har gjort noen gang var fra Racelogic Fra omtrent ukjørbar til helt fantastisk på bare den mod'en Traction control er alfa/omega på så mye effekt Jeg hadde tidligere en LSD, men etter å forsøkt montere den sammen med en motor (jeg forsøkte på ett motorbytte, men ga opp ) så raset jeg den og hadde ikke 14k for handen for en ny. Jeg liker dog Racelogic'en en million ganger bedre da den er så utrolig rask Det jeg har gjort med min bil kan du få i en pm, jeg liker ikke skrive så mye offentlig om det da det er så utrolig mye uærlige folk i denne verden som bare må stjele alt verdt stjele Kva er Racelogic? Forbedra LSD elelr elektronisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 1, 2005 Racelogic er elektronisk traction control basert på benyttelsen av ABS-systemet til bilen. Omtrent samme sak som ESD (var det vel det het?) som kan fåes originalt, bare med mye bedre muligheter for tilpassing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 1, 2005 Racelogic er elektronisk traction control basert på benyttelsen av ABS-systemet til bilen. Omtrent samme sak som ESD (var det vel det het?) som kan fåes originalt, bare med mye bedre muligheter for tilpassing ESD har eg.. Men eg trur nok at eg skal koste på meg ein skikkelig diff. Korleis trur du diff fra EIP tuning er kontra Quaife? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 1, 2005 Hvor mye koster Racelogic? Jeg har EPC hva er det,antispinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 1, 2005 ESD har eg.. Men eg trur nok at eg skal koste på meg ein skikkelig diff. Korleis trur du diff fra EIP tuning er kontra Quaife? Ville uten noen form for tvil gått for Quaife 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 1, 2005 Hvor mye koster Racelogic? Jeg har EPC hva er det,antispinn? http://www.racelogic.co.uk/ - Racelogic traction control (kan også få Launch control og hiddenlogging) Står oppført som £725 på hjemmesidene, men har sett dem gå for £440 flere ganger. Mange i Max Power som annonserer som forhandlere av RL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 1, 2005 Ok,men hva er EPC? Det står Electronic Power Controller i bruksannvisningen til bilen min. Er det antispinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 1, 2005 Ok,men hva er EPC? Det står Electronic Power Controller i bruksannvisningen til bilen min. Er det antispinn? EPC er vel elektrisk overføring av signal mellom gasspedal og gasspjeld? Drive-by-wire altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 1, 2005 EPC er vel elektrisk overføring av signal mellom gasspedal og gasspjeld? Drive-by-wire altså? Mulig det,har ikke peiling jeg i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 2, 2005 Ville uten noen form for tvil gått for Quaife Hva er grunnen du vil gå for Quaife og ikke EIP (Peloqin) ? Hvilken type LSD hadde du som gikk i stykker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2005 Racelogic er elektronisk traction control basert på benyttelsen av ABS-systemet til bilen. Omtrent samme sak som ESD (var det vel det het?) som kan fåes originalt, bare med mye bedre muligheter for tilpassing Kunne jeg få se ett bilde av bilen din erdu snill? Ble den kjørt å gatebil, mener å huske en passat der som gikk greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 2, 2005 EIP Tuning sine differ er fra Quife.De har og begynt å selge Peloquin LSD differ som er viden kjent innen motorsport miljøet for sin styrke og pålitelighet.Blir levert med livstidsgaranti:Ras =ny diff.Han som bygger de jobbet før hos Wolkswagen Motorsport hvor han var ansvarlig for utvikling av differ og drivlinje på race bilene deres.Tåler etter sigende over 700 hester så tror ikke du vil få problemer med ras visst du monterer en slik.Koster til Vr6,en ca.6500.-ferdig importert til Norge.Er ikke sikker på prisen til din A3,men tror neppe den er veldig mye dyrere.Ring EIP og hør med de.meget hyggelige folk med gode kunnskaper om hva som fungerer og ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...