#1 Skrevet Juli 30, 2005 I dag var jeg ute å kjørte, kjørte litt kvast, da bjynte bilen å lagge når jeg trykket gassen i bånn.. kan dette ha noe med at jeg bare har orginal ic ?er foresten gankse varmt i dag 25grader. luftfilter for tett? har foresten en passat 3b med 1,8t motor og steg 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2005 I dag var jeg ute å kjørte, kjørte litt kvast, da bjynte bilen å lagge når jeg trykket gassen i bånn.. kan dette ha noe med at jeg bare har orginal ic ?er foresten gankse varmt i dag 25grader. luftfilter for tett? har foresten en passat 3b med 1,8t motor og steg 1. Kva er KVAST ? 110 km/t ? ++--- Eller snakke vi skikkeleg brai?? Kan sikkert hjelpe men må ha i detalj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2005 Kan like gjerne skyldes lmm som begynner å bli dårlig, tett luftfilter, tett bensinfilter, dårlige plugger osv. Bare å begynne en liten sjekkrunde. Og kvasst kan en kjøre uten at det nødvendigvis går fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2005 Kan like gjerne skyldes lmm som begynner å bli dårlig, tett luftfilter, tett bensinfilter, dårlige plugger osv. Bare å begynne en liten sjekkrunde. Og kvasst kan en kjøre uten at det nødvendigvis går fort. tipper at det er tett luftfilter. har ikke renska det på evigheter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...