#51 Skrevet August 1, 2005 Jeg ser at Håkon stilte ut GT'en sin også..... krympa i vask eller?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 1, 2005 Flere....ti ordblablabla.... Får takk Ottar L. og kompisen hans med Audien over for slangeklemme og litt håndverktøy når slangen inn på ICen til Lars Velund sin S4 2.7L blåste av etter kun 4 runder på banen... Vi står vel i litt gjeld på både den en og andre måten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 1, 2005 Legger ut en link med masse bra bilder fra treffet http://photos.yahoo.com/vwauditreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 1, 2005 Får takk Ottar L. og kompisen hans med Audien over for slangeklemme og litt håndverktøy når slangen inn på ICen til Lars Velund sin S4 2.7L blåste av etter kun 4 runder på banen... Vi står vel i litt gjeld på både den en og andre måten... Det var derfor jeg måtte kjøpe slangeklemmer til ottar altså Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 1, 2005 Er det noen som har bilder fra søndagen? Skulle likt å se noen bilder av bilen fra "slakter`n"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 1, 2005 Er det noen som har bilder fra søndagen?Skulle likt å se noen bilder av bilen fra "slakter`n"... Jeg har noen da... Hvilken av rs2ene har du da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 1, 2005 Jeg har noen da...Hvilken av rs2ene har du da?? Svarer for ham jeg, han kjører den sorte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 2, 2005 He,he... Stemmer det, den sorte med TS-merkene på sida... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 2, 2005 En kamerat tok noen småklipp med digital kamera.. Ikkeno bra greier her, men dere er så lystne på film.. hehe.. Var kun filmklipp fra Søndag han har.. Filmklipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 2, 2005 Her er hvertfall bilder av den sorte RS2en...Ikke verdens beste kvalitet da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 2, 2005 IIIINGEN som har bilder av min i fart??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 2, 2005 Trond K Nørve ha deg på film tror jeg. I vilt ritt forbi pitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 2, 2005 Ingen som har bilder av TT en min på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 2, 2005 Her er mine bilder.... http://blog.mcanton.name/blog/Rudskogen30705 Men dette er favorittbildet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 2, 2005 Bilde av mine favoritter på dette treffet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 2, 2005 Ingen som har bilder av TT en min på banen? Er dette din? http://home.no.net/mangerud/VACN-Rudskogen-30-Juli-2005/pages/IMG_1973.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 2, 2005 Jo det stemmer bra. Var mange fine bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 3, 2005 Trond K Nørve ha deg på film tror jeg. I vilt ritt forbi pitten Da vil jeg ha video.... Jeg har bare sånne helamatøriske sure klipp i fra kameraet mitt...møkk kvalitet... Blir det vist på pizza-møte neste søndag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 3, 2005 Noen som har flere bilder av den blå jettan håkon hadde i arkivet sitt? lurer på om det er den som har vr6 kompressor?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 3, 2005 Noen som har flere bilder av den blå jettan håkon hadde i arkivet sitt? lurer på om det er den som har vr6 kompressor?? Her er et ej tok.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 5, 2005 Hvorfor blir innlegg som ikke er uhøflig lagt in så for at moderator fjerner dem.?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 5, 2005 Kenneth's TT... A.Olsvik..dette som er din ener eller var det mrCountry sin ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 6, 2005 Lurer på om det er noen som har no bilder av en grå golf 2, bil nummer 7. Første gangen min på bane, drit artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 6, 2005 Hvorfor blir innlegg som ikke er uhøflig lagt in så for at moderator fjerner dem.?????????? ?? sjønner ikke helt hva du sier engang hær jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 6, 2005 Lurer på om det er noen som har no bilder av en grå golf 2, bil nummer 7.Første gangen min på bane, drit artig Faen så tøft bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...