#1 Skrevet Juli 31, 2005 Ser at det er et par i klubben som kjører med 165/45-15. Hvor har dere kjøpt de og hva er ca prisen på 4 stk? Har noen kontakter i dekk bransjen, men de klarer ikke å skaffe disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 Bumper denne jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 Interdekk hadde noen i vinter. Men ble fort solgt ut. Vet ikke om de tar inn nye til våren igjen? Hvis ikke må du nok søke på ebay.. Har sett flere sett med dekk der... Evt dekkonline hadde også i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2005 Jeg vet at Thomas kjøpte de absolutt siste fra ett eller annet stort firma. Så ebay er nok løsningen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2005 http://cgi.ebay.de/4-Stueck-Continental-165-45-15-68H-DIE-LETZTEN_W0QQitemZ7991466193QQcategoryZ40267QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2005 Takker for tips! Interdekk kunne ikke skaffe, og 500 Euro + frakt syns jeg blir litt dyrt... Men jeg trenger de ikke før neste sesong så jeg får lete litt til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2006 Har akkurat nå bestillt 165/45-15 fra en av mine leverandører. Er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ventetid på disse da de må produseres først , så jeg tipper vi kan levere disse først i november/desember. For de som ønsker å sikre seg slike dekk, så kan de skrive seg på "forhåndsbetilling" hos oss, og du vil du bli garantert dekk når de først kommer. Er veldig begrenset opplag av denne dimensjonen som blir produsert, så bestill i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2006 Har akkurat nå bestillt 165/45-15 fra en av mine leverandører. Er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ventetid på disse da de må produseres først , så jeg tipper vi kan levere disse først i november/desember. For de som ønsker å sikre seg slike dekk, så kan de skrive seg på "forhåndsbetilling" hos oss, og du vil du bli garantert dekk når de først kommer. Er veldig begrenset opplag av denne dimensjonen som blir produsert, så bestill i dag! Har 4 stk 145/65 15 Bridgestone liggende! Går fint på 6,5 toms felg! Har lavere rullediameter enn 195 50 15 og er fint for de som ikke har så god plass i bredden! Fikk ikke bruk for de allikevel! Kanskje noen som trenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2006 Har 4 stk 145/65 15 Bridgestone liggende! Går fint på 6,5 toms felg! Har lavere rullediameter enn 195 50 15 og er fint for de som ikke har så god plass i bredden! Fikk ikke bruk for de allikevel!Kanskje noen som trenger?? Er ikke det vinterdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2006 Er ikke det vinterdekk? Nei! sommerdekk! Har satt ett av dekkene på en 6,5 toms felg for å prøve, og det ser skikkelig bra ut og med bra strekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...