#1 Skrevet Juli 31, 2005 Har hørt at konifilter er skadelig for G-laderen, så jeg har kjøpt meg innsattsfilter..er en stund siden nå da men... men fra jeg fikk det luftfilteret så har jeg kjørt med det originallokket over, så det er inni det luftfilterboksen, men så et bilde av et innsatsfilter hvor lokket var tatt av, han kjørte bare med K&N filteret åpent uten lokk over, hvis dere skjønner.. litt vanskelig forklart men...derfor lurte jeg på om det går an at jeg også gjør det, eller blir det slik som med koni da? at det blir skadelig for G-laderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2005 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2005 Det høres bare dumt ut. Det som skjer er at du trekker all varmen fra motorrommet rett igjennom filteret, istedet for nå hvor boksen skjermer av. Du får bedre gassrespons fordi motoren puster lettere (kanskje) og høyere lyd, men du får ingenting igjen av effekt - snarere motsatt. En ting til, hvis du skal teste dette, så MÅ du tette i kantene mellom boksen og filteret med silikon eller noe. Både for å få filteret til å sitte fast og fordi med toppen av boksen vil filteret flekse og du får da inn luft (som ikke har gått gjennom filteret) i sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...