#1 Skrevet Juli 31, 2005 Noen som har noen råd? priser? I grunnen så vil jeg ha dette pg etter jeg monterte GT Race bakfangeren min så kan jeg ikke ha mer en totalt 3 kansje 4 i bilen. da har jeg ca 4cm bakkeklaring. noen som har noen andre råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2005 Er vel bare to stk Gewinde som er noe å ha og det er FK og KW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2005 Pris? hvor får jeg kjøpt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2005 Pris? hvor får jeg kjøpt det? Jeg har FK Kønigsport Det er kjøpt hos http://www.vwcarconsult.no Pris mellom kr.7.000,- og kr10.000,- og det fungerer bra det: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2005 er det høyde å hardhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2005 er det høyde å hardhet? Jupp, justerbar høyde og hardhet: ja : Kønigsport settet blir levert med Gule Koni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2005 muløig jeg kan skaffe supersport men er bare høyde justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2005 til en pris av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2005 Mener VW Car Insult, unnskyld, Consult har Silverline X til meget god pris for tiden 8500 for FK Silverline X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2005 er det med høyde å hardhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2005 er det med høyde å hardhet? Det er korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...