Ett drivledd som knepper igjen?!

Anbefalte innlegg

For en stund siden(merk: ikke mange ukene) fikk jeg skiftet høyre drivledd foran, og den kjente kneppinga i lav fart samt sving forsvant.

 

Nå er den tilbake igjen, og dette skjer i venstre svinger, ergo, noe med høyre siden foran å gjøre?

 

Kan da umulig være det nye drivleddet som er slitent allerede?? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er i venstre svinger er det nok på venstre side. Om det er drivledd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at det da var på den motsatte side på ett VAG verksted..Og han som skiftet det for meg sa også at det var på tide at det ble gjort. Lyden forsvant jo etter det, men nå har jeg lagt merke til det ett par ganger igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at det da var på den motsatte side på ett VAG verksted..Og han som skiftet det for meg sa også at det var på tide at det ble gjort. Lyden forsvant jo etter det, men nå har jeg lagt merke til det ett par ganger igjen.

 

 

Sjekket at det er skrudd til skikkelig etter det ble byttet?

Syns det høres veldig rart ut om det er på motsatt side av det du svinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke kunnskapen til å gjøre dette, men jeg regner jo selvfølgelig med at han skrudde det ordentlig til.

 

Har holdt på med rallycross i en del år og skrudd generellt han som gjorde, og har Audi selv. Monterte senkesettet samtidig for meg og alt gikk lett sa han.

 

Vet nå ikke jeg, bilen må ihvertfall inn til verksted igjen tror jeg for å sjekke en ulyd som kommer etter at jeg har rulla 50 meter ca. etter start.

 

Mener lyden kommer fra høyre siden også, i venstre svinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet akkurat knute på høyre side nå... og knepper ikke til høyre lenger men derimot når jeg svinger andre vei.....Fa..!! bytte den oxo urk! husk renslighet er tingen på drivknutene.. er ikke mye møkka som skal til føre du kan bytte igjen.. hilsen bakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.