Håndbrekk problemer på S2!

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier har jeg skikkelig problemer med brekken min. Stramma wieren for ca. 2 måneder siden og skifta ut fjøra på kalipperen med en ny og kraftigere. Nå er brekken så godt som dø igjen, noen som kan gi meg et tips her hva som må til? Den fungerer ikke i det hele tatt nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP!

Ingen som hvet noe??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være stempelene i kalipperne dine som har hengt seg opp. Jeg opplevde det på min 2.3 20V Coupe Quattro. Jeg skiftet klosser men hadde fortsatt ikke håndbrekk. Vet ikke om det slik i ditt tilfelle, men kanskje verdt å se over de likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gamle er kalipperne dine da Jahn ?? Har en tendens til å "sette" seg når de blir noen år gamle,iallfall i den saltsuppa vi kjører her i Norge. PS!! Ble overraska over å treffe deg på "rette" siden av fjorden så tidlig igår Jahn. Skulle du på Møller Ålesund eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ja, var på veg til jobb! Begynnte hos Møller Ålesund som deleselger for ca. 2 måneder siden. Driver å pendler med bilen til madammen men måtte bruke min den dagen p.g.a hallgiversvikt på "pendle bilen". Møter deg hele tiden men jeg tror ikke du kjenner meg igjen i golfen, kjenner vertfall igjen kjørelysa dine på lang avstand..hehe.."rett side" av fjorden du liksom! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...ja, var på veg til jobb! Begynnte hos Møller Ålesund som deleselger for ca. 2 måneder siden. Driver å pendler med bilen til madammen men måtte bruke min den dagen p.g.a hallgiversvikt på "pendle bilen". Møter deg hele tiden men jeg tror ikke du kjenner meg igjen i golfen, kjenner vertfall igjen kjørelysa dine på lang avstand..hehe.."rett side" av fjorden du liksom! :)
Okay har ikke vært på Møller på dagtid på lenge. Litt trange øyne så tidlig på morgenen. Bra det har begynt skikkelige folk på delelageret på Møller Ålesund. Kjørelysa mine er fine altså ?? ;) 8000K xenon-pærer funker fint det : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP!

Ingen som hvet noe??

 

Det er vel samme problemet hjeg hadde, det overføringen fra wieren inn i calipteren som er treg. Vist ikke stangen inn i calipterene ikke går helt tilbake når du bruker håndbrekket, så virker ikke slvjusteringen. Ta å dra overførings hendelen helt tilbake på begge calipterene og dra i brekket noen ganger. Det bør hjelpe, gjorde det for meg.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takk for tipsene! Skal prøve det senere i dag jeg da. Vurderer forøvrig å kjøpe Wilwood enkel hanbrekk kalipper og RS2 kalippere bak, Er det noen som hvet hvilke skiver jeg kan bruke på RS2 kalipperene bak?? Vil ikke forandre boltsirkelen min så det må vere 5*112..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.