#1 Skrevet August 1, 2005 Bakluka på min T4 er ikke helt med, når jeg låser bilen går det ofte noen min før den låser seg. Ikke bestandig den låser seg før det har gått noen timer heller. Noen som har forslag å komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2005 Bakluka på min T4 er ikke helt med, når jeg låser bilen går det ofte noen min før den låser seg. Ikke bestandig den låser seg før det har gått noen timer heller. Noen som har forslag å komme med? Tjaaa, er det luft-pumpe lås eller elektrisk lås? Sjekket overføringen mellom bil og bakluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2005 Hvis det blir låst av vakum, så er det sikkert en overføring mellom bil og dør derja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2005 Takker, da får jeg sjekke ut disse forslag først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...