#1 Skrevet August 1, 2005 En liten påmindelse om at det er lokallagstreff nå søndag 7 august. Da er det bare å stille med nyvasket bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2005 Kan lokallags leder vennligst gjøre seg til kjenne på søndag så eg kan få mine etterlengtede skiltplater? :-) Skulle gjerne hatt et par nye klistermerker også til ny bilen hvis det er mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2005 lokallags leder kan jørr seg t kjenne ja..med plater og klister... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 Hadde eg hatt bil så sko eg komt, men den raise t Drammen på lørdag for 280.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2005 lokallags leder kan jørr seg t kjenne ja..med plater og klister... Takker og bukker! Jeg kjører en blå A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2005 Eg og komme og eg trenge ett nytt klister Morten You fiks?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2005 i'll fiks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2005 Skal se om ikke jeg rekker innom på mitt første treff jeg også . (Hvis jeg kommer fra jobb i tide). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2005 denne gangen ska eg og huska å så komma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2005 Denna gongå komme eg å, litt dird når eg isje kjenne dokke. det virke så e så godt kjente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2005 Eg og trenge klister!!!! komme ikje før itte VIKING-start kampen...... HEEEEEIIIAAAA VIIIIIIIIIIKIIIIIIIIIINNG!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2005 du får se itte meg så ska eg passa på deg eg..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2005 Eg og trenge klister!!!! komme ikje før itte VIKING-start kampen...... HEEEEEIIIAAAA VIIIIIIIIIIKIIIIIIIIIINNG!!!!!!!! kampen e på mandag 8 aug, så dette rekke du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 6, 2005 Fot-tull utgår uansett Ser ut som det blir en go gjeng i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2005 Går alt etter planner kommer mr sørensen og meg i G40'n hans. Tid e det der begynne og livna te der nere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 7, 2005 Komme eg og, det begynne ca kl 1900. Trenge og nye klister Har klart og lokka broren min med og nå, så han komme me A4en han og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 7, 2005 klåkkå syv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 7, 2005 Sol idag Stiller toppløs ikveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 7, 2005 eg jobbe med å lokke med ei vennina så kjøre ein a3 s-line et eller aent.. men det e faen ikkje lett någen så har någen råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 7, 2005 Komme sikkert innom eg og!! :ja: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 7, 2005 Denna gongå komme eg å, litt dird når eg isje kjenne dokke. det virke så e så godt kjente Dette blir mitt første møte med gjengen, så jeg skal ikke skryte på meg at jeg kjenner de godt. Jeg kommer også til å glemme alle navnene neste gang jeg kommer på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 7, 2005 då har eg lagt ut bilder fra treffet her http://bilder.akoz.net/thumbnails.php?album=9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 7, 2005 Et bilde t av en bil eg ligte godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 7, 2005 Her er et bilde av en bil jeg å kameraten min ligte godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 9, 2005 til alle dere som har sendt PM om å sladde skilter og om tillatelser osv osv.. BEKLAGER så meget.. det var bare et forsøk på å gjøre noe som jeg hadde håpt kunne bli oppfatta som en hyggelig ting.. skal ikke gjenta seg, og har nå sletta alle bildene der hvor man kan se skilter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...