#1 Skrevet August 1, 2005 Heisann, jeg har kjøpt meg noen uoriginale 90-fangere hos NBS og får dem ikke til å passe ordentlig, prøvde å justere, men det var jo håpløst, heh.. Noen tips og triks til hvordan jeg kan fikse dette? Og ja, om noen har noe hjulbuelister/sideskjørt til 90-settet så si i fra Dette irriterte jeg meg over: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2005 stikk på møller og kjøp de plast-dingsene som festes på siden av skjermen, de er større på 90-fangere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2005 aha, ja det kunne jeg jo gjort, om det er de runde du tenker på, fulgte ihvertfall med to forskjellige brakett-sett, og jeg måtte skifte og bruke det minste, så det vil si at de 90-knottene er større og sitter tettere inntil da eller? men takk for tipset, får satse påat det hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2005 Ja de er ikke rund men avlang, klemmer bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...