#1 Skrevet August 2, 2005 Hei og Hå! Jeg flytter til Trondheim den 16 aug,skal begynne Biltek-fagskole på Byåsen. Kjører vanligvis rundt i en grønn polo,men den må kanskje selges til fordel for skolegang. Unasett bil eller ikke så blir vel jeg å prøve å stille opp på evt noe lokallags møte. Ps Var det deg Emil med den berømte S2 som var en tur innom Broddes veg nå på søndag,dreiv å pakka ut av polo'n da en mistenkelig lik grønn S2 kom forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2005 Høres bra ut Første lokallagsmøte er førskommende Torsdag, møtes som vanlig ved Bunnpris Sluppen/Nidarvoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2005 Var morsomt på Trondheims-treff. Jeg dukka opp for første gang på siste møtet i juli og ble godt mottatt. Nivået lå ganske høyt blandt de oppmøtte (har meg selv å sammenligne med), men det var rom nok for en som er såpass grønn på bil som jeg er også. Mange gromme biler, og jeg kjørte hjem med flere tips og synspunkter notert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2005 Uansett bil eller ikke så blir vel jeg å prøve å stille opp på evt noe lokallags møte. høres bra ut! Alle medlemmer er selvfølgelig velkomne på torsdagstreff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...