#1 Skrevet August 2, 2005 hei.. har bestilt både engelsk speil og m3 speil hos NBS, men dei får aldri tak i dei. ringde så til berge i førde(vw audi forhandler) å dei sa att lite speil på venstre sida var umuig å få på norske biler. stemme dette?? mena no å ha sett lite speil på mange biler. så det eg lurte på var om nåken har delenr. til det eg treng, eller har ett tlf nr til en vw forhandler som kann nåke om bil. har venta på speil sia mars, so eg e bjynt å bli lei av knust speil no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2005 Til hvilken årsmodell? Oppvarma? Innfellbart? Memoryseter? (alle er el-justrbare) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2005 Fant disse delenummerne i en annen tråd: Speilhus: 1J2 857 507 Kappe: 3B1 857 537 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2005 1J2 857 507 er kun el-justerbart uten oppvarming... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2005 Til hvilken årsmodell?Oppvarma? Innfellbart? Memoryseter? (alle er el-justrbare) 98 gti om dei e oppvarma veit ikk eg.. korleis finne en ut det då? har ikkje memory seter, og kan kun brette dei inn til ruta for hand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2005 Det kan du finne ut ved å sette på varmen i bakruta, og samtidig kjenne på speilet om det blir varmere... Kan også hende det funker på utetemp.sensor'n, sånn at de slår seg på hvis det er under 5 grader... det gjør de bare hvis bilen er levert med vinterpakke. Når i 98 er bilen din laget? Det er forskjell på delenr. etter 6/98... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2005 1J2 857 507 C er el-justerbart og oppvarma. 1J2 857 507 G er det samme som over, bare etter juni i 98. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2005 Aargh noen som har snappa ideen min jo hadde tenkt til å sette på ett høyrespeil fra venstrestyrt a6 og ett venstrespeil fra høyrestyrt a6 på min s4, tror det kunne blitt kult jeg og det er jo bolt og ikke m3 speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2005 Hehehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2005 1J2 857 507 C er el-justerbart og oppvarma.1J2 857 507 G er det samme som over, bare etter juni i 98. takk takk gjelder det nr. der koplett speil med alle delane eg treng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2005 Kappa rundt er : 3B1 857 537 GRU Speilglasset er : 1J2 857 521 B Speilhuset er : 1J2 857 507 G 01C Lite speil venstre side golf 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2005 takk takk gjelder det nr. der koplett speil med alle delane eg treng? Siden det er tilgjengelig i sort, så vil jeg tro det er hele speilet, og at du får kjøpt speilhus og gass separat, hvis dette her gått "åt skogen"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2005 takk for alle svar nåken som har tlf nr. t en vw sjappe som har anna svar enn att d ik finst på norske bila? førde e jaffal ik hjelp i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2005 Kjell Johansson Bil AB Grålösvägen 40 45260 Skee Tel.: 0526-49900 Fax.: 0526-49901 Kanskje disse er behjelpelige... Edit: Fra en norsk telefon, blir nummeret: +4752649900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...