#1 Skrevet August 2, 2005 Hei Trur jeg har ett litt dårlig batteri og noe som tapper litt strømm fra bilen min.. kjører en a4 og når jeg har vært helt tom for strøm og fått ladet den opp igjen funker ikke den automatiske nedsenkingen av ruta når jeg trykker kunn en gang.. må holde knappen inne.. noen som vet hvorfor den oppfører seg sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2005 Det samme skjer på min dersom jeg har koblet fra batteriet. Må kjøre vinduet helt ned og opp igjen manuelt for at automatikken skal virke igjen. Vil tro at problemet forsvinner når du skifter batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2005 Det samme skjer på min dersom jeg har koblet fra batteriet.Må kjøre vinduet helt ned og opp igjen manuelt for at automatikken skal virke igjen. Vil tro at problemet forsvinner når du skifter batteri. Takk... det batteriet skal dø.. samme som den slitsomme frosken din hehe skal prøve på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2005 Tror du sletter minne når du kobler av batteriet/går tomt. Men vet ikke hva annet som blir resetet. Tror ikke det har noe med batteriet å gjøre. Likt på min passat vist batteri går tomt eller koblet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2005 tripp telleren blir nullet ut.. irriterende etter jeg har fått chippet den.. ikke få målt forbruket om det er blitt mindre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2005 Det med vidue ditt er ikke noe feil, slik er det på alle tror jeg viss strømmen blir kuttet, men det er bare å kjøre det helt ned å opp igjen ved å holde inn knappen så er probleme løst, muligens det er nå sikkerhets grunn at det er slik, ikke vet jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2005 Bare fortelle at dere hadde rett... bare og kjøre vinduet helt ned og opp igjen og voila! funker det igjen.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...