Anbefalte innlegg

Er det noen som har film fra dette treffet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har film av dette. De som kunne tenke seg denne (kan brenne den på en CD) må bare si ifra på en PM, så kan jeg sende det i posten. Nei desverre, har ikke noe område der dette kan lastes ned fra. Men om noen kan legge den ut et slikt sted, så gjerne for meg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send en pm til kristian tjessem så fikser han plass til deg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe fremgang her Torstein?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok han missforsto meg litt med film. Jeg fikk cd av han i posten(meget rask, takk for den)men dette var fra gatebil og ikke fra vwaudi treffet på rudskogen. Jeg prøver igjen jeg. Er det noen som har film av vwauditreffet som var på rudskogen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok han missforsto meg litt med film. Jeg fikk cd av han i posten(meget rask, takk for den)men dette var fra gatebil og ikke fra vwaudi treffet på rudskogen. Jeg prøver igjen jeg. Er det noen som har film av vwauditreffet som var på rudskogen?

Jeg fant ut dette i ettertid. At det var VACN-treffet det var snakk om altså. : flau :

Ellers er jeg litt nærmere å få lagt ut filmen fra GATEBIL. Har litt trøbbel med upploadinga. Vil nok legge ut flere gatebil/bilfilmer jeg har lagd. Men det er filmen fra rudskogen 2005 som vil bli prioritert først. Er ønsket lagt ut fra flere hold...

(btw: sorry for litt off-topic)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.