#1 Skrevet August 2, 2005 Ja, da fikk jeg en fin gave fra fruen til bursdagen. En 74 modell Audi 80L. Verkstedet jeg har er ganske fullt, og setter i gang med audien når cab'n er ferdig. Så spørsmålet: Er det noen bønder her i Vestfold lokalag som har plass til en liten Audi på en tørr plass inne på låven? Er snakk om frem til sommeren 2006. Da er cab'n ferdig. Ta kontakt om noen har en plass! MÅ ikke være på en låve, bare det er tørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Ingen nei... Akkurat........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 Joa, jeg har en idè! Kjøp huset mitt så har du en helt egen genial garasje til nettopp det arbeidet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 Det lille krypinnet du kaller garasje? neh.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...