Vestfold: Gulingen påkjørt!

Anbefalte innlegg

: mad : Grrrr...en idiot som hadde fått lappen i postkassa klarte å rygge rett i sida mi da jeg kjørte på p plassen på Nordbyen idag...

DRITKJIPT! : bh :

Bilen er ferdig vokset og polert, holdt på med setene inni og var ganske klar for "utstillingspremiære" i Holmekollen Søndag...HUFF! : bråk :

Har vært runda hos forsikringselskap og Møller skadebilsenter...De lurer på om de kan rett og slett bytte hele døra...noe som hadde vært glimrende da den gamle skaden fra før jeg kjøpte bilen ikke er superbra reparert (hvis jeg skal se positivt på det)

Etter å ha sitti på tuta i noen sek så tella jeg sikkert 5 ganger til 10 før jeg gikk ut av bilen ellers tror jeg at jeg hadde klint til stakkarn. Han var helt fra seg så jeg klarte ikke (ikke no vits egenlig) å være så morsk. Sa den var nylakka, polert og skulle på utstilling....Mista litt motet nå, men vurderer å dra til Holmekollen uansett...Dør,skjerm og speil ble skada. Godt jeg rakk å stoppe før han traff meg ellers hadde han vel tatt hele sida mi...Han kjørte rød Colt...

Har mest lyst til å : gråter :

Men ettersom at jeg satt på tuta så har jeg vel 30 vitner pga alle snudde seg jo...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har BTW muligens et clubmedlems dame som vitne..jobber med saken...

(kjekt å ha hvis jeg trenger)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere har utfylt skademeldingen så er det vel neppe noe mer å diskutere da vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg, husker hvordan jeg hadde det når jeg var ferdig meg GT'n.

Har nesten ennå lyst til å ta hevn for at hun kjørte på meg.

Men jeg fikk jo ny front, som ble bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av skade da mann!!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke skademeld i bilen tror jeg (ble helt satt ut) men NÅ har jeg.

Tok nr,navn og bilnr og dro til min forsikrings fyr som fylte ut hele greia for meg. Mangler hans underskrift men jeg tror ikke han tør gjøre noe pga var mange vitner og nå er jeg sikra vitne pga fått tak i en person sånn just in case.

Tommy...bilder er ikke en prioritering akkurat nå, men mulig det kommer pga fettern min tok bilder av det rett etterpå for å ha det dokumentert...

Ja Geir...hadde jo rimelig lyst til å kline til han, har gledet meg SÅ mye til denne uka da bilen skulle være ferdig voksa og polert etter å ha venta 3-4 uker fra lakkering for å oppnå best mulig resultat (etter flere gode råd) og nå må jeg igang med alt EN GANG TIL! Utrolig frustrerende...

Var ute å titta en gang til ista og tenkte at det var kjipt han ikke rygga i andre skjermen (når det første skulle skje liksom) pga den er litt bulka og styggest av de (steinsprut)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 bulker i døra, 1 eller kanskje 2 i skjermen(usikkert om den er litt bulka ved døra, men skal sammenliknes hvis ny dør),ripe i nylakka speil på undersiden og styggt merke i sideblink(må også byttes)...

Var vanskelig å få bilde i sola pga så sinnsykt blank bil, men dette ble ikke så galt:

bulk i bilen min til nettet.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPI!!!

Fikk akkurat vite at taksten er godkjent og jeg får ny dør!!!

Bilen skal inn 17.aug og til lakk 18-19.aug hvis ikke skjermen er mer skada en det ser ut til... Så da rekker jeg å ha den ferdig til Agdertreff 27. aug. Det skal bli deilig!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fram til å se deg på Hove da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såsant været er på agder lokallag sin side så kommer nok jeg med nylakka dør (igjen) og skjerm.

Spyla over bilen ikveld og fant ut at det var en bulk til i skjermen...kanskje det blir ny skjerm også...skal innom Møller Man å høre.

Men det som er kjipt er at Autospar skal ha 1400kr for den skjermen jeg har tenkt å kjøpe neste år og ikke minst at det er 3 uker ventetid på den...så jeg tror ikke det blir noe av...Skal sjekke det mere ut til uka...

I tillegg fant jeg riper på skvettlappen. Andre ville ikke brydd seg om det, men de ble jo bytta pga riper og stygg falma farge for 4uker siden så den skal jeg også ha ny...skal jo se sånn det så ut FØR han putta Æssen sin i sida mi...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en etterreaksjon ikveld btw pga begynte å tenke på den shit reingjøringsjobben etter den har blitt lakka og montert sammen igjen. Inni og motorrom enda en gang (var så glad da jeg var ferdig etter sist lakkering)...

Så jeg skulle sage noen rivningsmaterialer i småbiter pga skulle på naboens bål...lekte "karate kid" : bråk : på de istede...fikk ut endel frustrasjon da... :o

(første jeg hadde lyst til da jeg kom hjem på Tirsdag fra sammenstøtet var også å ødelegge noe...)

Han bulke-fyren lurer på om vi skal gjøre dette opp uten forsikringa innblandet, uansett om han har ærlige hensikter, så er jeg fristet sterkt til å la det svi med forsikringsselskapet etter den tankegangen jeg hadde da jeg tok ei runde med støvkluten og støvsugeren idag...Tror ikke helt han forstår følgene dette får for en stakkars gal entusiast og pirke petter som meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såsant været er på agder lokallag sin side

Selvfølgelig er det det! Pfff.... hva tar du oss for, amatører? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det det! Pfff.... hva tar du oss for, amatører? :P

:klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.