#1 Skrevet August 2, 2005 Hei jeg lurte på om noen har peiling på å bytte fjerer på en vw caravelle T5... skulle ha senka den litt c... så jeg har ikke så lyst å skru på den selv p.g.a lite erfaring på dette området... Siden jeg driver med kjøling selv så kan det godt la seg bytte av avrbeidsopgaver f.eks. at jeg reparere en a/c på en bil eller to... Kom Jerne med tips oxo.. Må bare få senka T5en litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2005 Hei jeg lurte på om noen har peiling på å bytte fjerer på en vw caravelle T5... skulle ha senka den litt c... så jeg har ikke så lyst å skru på den selv p.g.a lite erfaring på dette området... Siden jeg driver med kjøling selv så kan det godt la seg bytte av avrbeidsopgaver f.eks. at jeg reparere en a/c på en bil eller to... Kom Jerne med tips oxo.. Må bare få senka T5en litt... Er det snakk om bladfjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2005 er vel fjærer rundt hele på denne. I motsetning til T4`n som jeg har byttet endel på. denne er det bare bak fjærer.. Men det skal vel ikke være noen umulig oppgave og gjøre det på T5 heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2005 er vel fjærer rundt hele på denne. I motsetning til T4`n som jeg har byttet endel på. denne er det bare bak fjærer.. Men det skal vel ikke være noen umulig oppgave og gjøre det på T5 heller... Det er fjører på alle 4 hjulene faktisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...