#1 Skrevet August 2, 2005 nåken så har 17`felgar så kan passa te ein audi 80??? 4 bolts. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2005 Ligger ett sett med Compomotive felger i 8"x17" på http://www.autodb.no De er 4x108 i boltsirkel og passer datil Audi'en din... Ligger også ett sett med TSW Blade med 215/45-17 dekk med 4x108 boltsirkel til salgs der.... Litt O.T ,men kommer du på lokallags-møte på torsdag Lars Ove? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 takk for tipse.. får sjå.. vet kje heilt koss eg komme meg ut... ka skal du kanskje??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 Eg skal ut på lokallags-møte ja.... Må ta turen ut du også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2005 ja får sjå på de.. fått lappen du nå??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2005 Har ikkje fått "lappen" enda nei.... Håper eg får den neste uke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2005 oki... koss du komme deg ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2005 Karl Oskar kjøre min bil ut..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2005 plass te meg o elle??? bare kanskje.. e kje sikkert at eg skal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2005 Ja, er sikkert plass... Send meg en melding viss du skal være med eller ikke på : 91345736 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...